Самоосвіта вчителя початкових класів Співак А.В.2016-2017 н.р.

Липівська ЗОШ І-ІІІ ст.








Самоосвіта вчителя
 початкового навчання 
Співак  Анастасії Василівни
 



































ПЛАН САМООСВІТИ


1.   Проблемна тема школи. Моя проблемна тема
2.   Кредо школи, моє кредо, мета та завдання
3.   Методична карта
4.   Діагностична карта
5.   План молодого спеціаліста
6.   Індивідуальний план
7.   Творчий звіт про виконання плану самоосвіти





























Проблемна тема школи:

______________________________________________________________

Моя проблемна тема:
Використання ІКТ на уроках початкових класів













Кредо школи:
Допоможемо дітям стати щасливими!


Моє кредо:

В кожній дитині є сонце і дуже важливо його не загасити!




Моя мета:
Створити комфортні умови навчання, за якими учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частиною соціуму.







Завдання:
1. Самостійне засвоєння нових технологій навчально-виховного процесу;
2. Активна участь у роботі науково-методичних семінарів і методичних об'єднань;
3. Брати участь на семінарах, доповідати на педагогічни читаннях, науков - практичних конференціях.
4. Вивчати індивідуальні особливості кожного учня, його інтереси та потреби;
5. Залучати до виховання учнів, їхніх батьків, громадськість.













Методична карта

Прізвище, ім’я, по батькові
Співак Анастасія василівна

Рік народження
8 червня 1992 р.

Освіта
Вища. Сумський   державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Спеціаліст.
Посада
Вчитель початкових класів

Педагогічний стаж
5 років
Атестація


Нагороди та заохочення


Диплом І ступеня, переможець районного етапу конкурсу «Використання інформаційнно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі» у номінації «Іноземна мова»
Диплом І ступеня, переможець районного етапу ІІ обласного конкурсу «Використання інформаційнно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі» у номінації «Початкові класи»
Час і місце проходження курсової перепідготовки




Діагностична карта


Основні напрями
діяльності психолога

Потребує
методичної
допомоги

На
достатньому рівні

Заслуговує
на увагу

1

Формування комфортного середовища виховання і навчання з урахуванням вікових, психофізіологічних особливостей особистості дитини



 +




2

Допомога дитині в адаптації учнів під час переходу з однієї вікової групи до іншої


 +

3

Створення умов формування в учнів мотивації до самовиховання і саморозвитку



4

Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення



5

Виявлення і розвиток схильностей і здібностей дітей до різних видів діяльності, професійна орієнтація учнів


 +

6

Профілактика й корекція відхилень в інтелектуальному й особистісному розвитку дитини



7

Робота з обдарованими дітьми




8

Профілактична робота різних залежностей (куріння, вживання спиртних напоїв, наркоманії та ін.), формування і піддержання здорового способу життя



9

Індивідуальні і групові бесіди й консультації з учнями, вчителями та батьками



10

Організаційно-методична робота



11

Використання принципів нових технологій





12

Самоосвіта



 +

13

Ведення шкільної документації



 +

14

Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань

 +



План вчителя початкових класів Співак А.В.
на 2016- 2017 н.р.

Зміст роботи
Термін виконання
Відмітка про виконання
І
Навчальна робота


1.1
Знайомство з перспективним та поточним  планом 
Вересень- Жовтень

1.2
Знайомство з навчальною програмою з предмета та пояснювальною запискою


1.3
Знайомство з вимогами до ведення документації


1.4
Планування навчально – виховної та позаурочної роботи

До 1-3 вересня

1.5
Методична допомога у складанні календарно – тематичних планів на І та ІІ семестри
Вересень, січень

1.6
Відвідування уроків.
Упродовж року

ІІ
Виховна робота
Упродовж року






2.1
Ознайомитися зі змістом та формами позакласної, виховної роботи і вимогами планування

Жовтень

2.2
Ознайомитися з календарем знаменних та пам’ятних дат
Упродовж року


2.3
Освоїти орієнтовну програму вивчення індивідуальних особливостей учнів


2.4
Налаштувати зв'язок батьків та учнів
Жовтень, листопад

2.5
Провести і підготувати батьківські збори
Жовтень

2.6
Написати психолого – педагогічну характеристику
Лютий

ІІІ
Методична робота
Постійно

3.1
Брати участь у роботі школи молодого вчителя(згідно плану роботи школи)


3.2
Ознайомитися з дидактичними вимогами до складання плану конспекту уроку
Жовтень, листопад

3.3
Ознайомитися зі схемою аналізу та самоаналізу
Грудень

3.4
Ознайомитися з методичною літературою з фаху , яка є в бібліотеці
Грудень, січень

3.5
Вивчити досвід роботи вчителів
Упродовж року

3.6
Розпочати роботу над створенням власної картотеки
ІІ семестр

3.7
Зробити зріз знань учнів за І півріччя
Кінець І півріччя

3.8
Розробити план корекцію знань
Лютий, березень

3.9
Спланувати повторення вивченого матеріалу
Квітень

ІV
Громадська робота
Постійно

4.1
Брати активну участь у роботі громади села, організації школи
Постійно

4.2
Виконувати доручення адміністрації та наставника
Постійно































Індивідуальний план

Розділи

Зміст роботи
1.     
Психодіагностична робота
·        Індивідуальна
·        Групова
2.     
Консультаційна робота
·        Учні
·        Вчителі
·        Батьки
3.     
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Групова:
·        Тренінг упевненості;
·        Корекція самооцінки;
·        Тренінг сенситивності;
·        Розвиток творчих здібностей;
·        Інтелектуальний тренінг;
Індивідуальна:
·        Учнями;
·        Батьками;
·        Вчителями.
4.     
Психологічна просвіта

Виступ на:
·        Педраді;
·        Батьківських зборах;
·        Круглий стіл;
·        Класні години;
Проведення:
·        семінарів;
·        консиліуму;
·        тренінгів;
·        профілактичних кінофільмів.
5.     
Організаційно-методична робота

·        Розробка навчальних планів, програм;
·        Підготовка до лекцій, семінарів, тренінгів, групових та індивідуальних занять, консультацій, консиліумів, класних годин
·        Участь в психологічних семінарів, методичних об’єднаннях, науково-практичних конференціях
·        Отримання фахової консультації у методиста
6.     
Науково-методична робота
Інноваційні технології
1.Рибальченко І.М. Супутник класного керівника. 1 – 4 класи. – Х.: Вид.Група « Основа», 2009. – 176с. – ( Серія « Школа класного керівника»).
2.Ткаченко Т.А. Розвиваем мелкую  моторику. – М.: Эксмо, 2010. – 64с.
3.Соколова Ю. Тесты на Интеллектуальное развитие ребенка. – М.: Эксмо, 2010. – 64с.
4.Соколова Ю. Тесты на готовность к школе ребенка. – М.: Эксмо, 2010. – 64с.
1 клас
1.Буринський В.В., Козяревич Л.А., Пшенична Л.В. Основи здоровя і фізична культура. – Тернопіль: Мандрівець, 2008. – 144с.
2. Головко З.Л., Походжай Н.Я. Уроки математики. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 224с.
3. Будна Н.О., Походжай Н.Я., Шост Н.Б. Уроки навчання грамоти.Частина перша: посібник для вчителя. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 256с.
4. Будна Н.О., Бей П.І., Жирська Г.Я., Кікінеджі О.М. Уроки з основ здоровя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 264с.
5.Вашуленко М.С., Науменко В.О., Захарійчук М.Д.Після букварик: Навчальний посібник з рідної мови. – К.:Літера ДТД, 2006. – 112с.
6.Ісаєнко О.В., Супрун А.І. Весела абетка. – Х.: Країна мрій, 2008. – 128с.
2 клас
1.Шост Н.Б. Уроки математики. – Тернопіль: Навчальна книга  - Богдан, 2004. – 320с.
2.Заяць Я.М., Онишків О.П. Уроки рідної мови. Посібник для вчителя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 296с.
3.Заброцька С.Г. Уроки читання. Посібник для вчителя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007. – 288с.
4. Безкоста С.В., Головко З.Л., Митохорін Н.Б. Уроки позакласного читання та розвитку зв’язного мовлення./Вид. третє, перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 128с.
5. Майхрук М.І., Митохір Н.Б., Янусь С.В. Я і Україна. Навколишній світ. Посібник для вчителя.2 вид.,перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 200с.
6.Трач С.К. Уроки образотворчого мистецтва. Посібник для вчителя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 96с.
7.Бабовал Т.І.,Янусь С.В.Уроки трудового навчання. Посібник для вчителя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 128с.
8. Головко З.Л. Підсумкова перевірка та оцінювання знань. Дидактичний матеріал. Навчальний посібник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 88с.
3 клас
Хорунжий В.І. Готуємося до уроків трудового навчання. – Х.: Весна: Вид-во « Ранок», 2008. – 160с.
4 клас
1.Бардакова Ю.Є. Усі уроки читання. – Х.: Вид.група « Основа», 2008. – 299с.
2.Меренцова О.В. Математика.: Розробки уроків. – Х.: Веста: Вид-во « Ранок», 2008. – 392с.
3.Моісеєнко С.В. Рідна мова. Розробки уроків. – Х.: Веста, 2009. – 304.
4.Будна Н.О., Головко З.Л.,Заяць Я М., Козуб О.В., Рябова С.І. Підсумкова перевірка і оцінювання знань: Дидактичний матеріал. 2-е вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 96с.
5. Пачашинська М.,Данилко О.,Лупійчук А.,Корчевська О.,Кордуба Н., Жаркова І. Тематичне оцінювання.Читання, українська мова, математика, « Я і Україна». – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. -160с.




Коментарі

  1. Доброго дня! Дякуємо що додали наші фізкультхвилинки "Дружби добрий знак", "Посмішка" у свій блог. Більше цікавої інформації тут

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Легенди про рослини