Дитина – вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси – могутність і безмежність
(Ш. Амонашвілі)
Грамота
Отримати посилання
Facebook
Twitter
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
-
Нагороджено Співак Анастасію Василівну за сумлінну рацю, успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління та з нагоди професійного свята - Дня працівників освіти.
Легенда про материнські сльози Лише сніг зійде, а на луках, на горбах, понад стежками з'являються маленькі білі квіточки. Люди називають їх материнськими сльозами і склали таку легенду. Колись, дуже давно, на наш край нападали татари. В одному селі жила бідна вдова. Мала вона трьох синів-козаків - один другого кращий. Уже повиростали вони, і думала мати, що невісток приведуть, поміч буде. Але не так сталося, як гадалося. Чорною хмарою посунула на Україну татарська орда. Пішла та сила вгору по Дністру аж під Карпати грабувати народ і в ясир забирати: хлопців-молодців на галери, а дівчат - для гаремів ханських та султанських. Зібралися три сини тієї вдовиці на татарву йти. Попросили в матері благословіння, поклонилися громаді, взяли мечі, осідлали коней вороних і поїхали з побратимами на рать. Люта січ була, бо й не рівними сили були. На одного козака по п'ять зайд сунуло. Та відступили татари, бо багато бусурманських голів лишилося над Дністром. Поверталися з перемогою хло
Липівська ЗОШ І-ІІІ ст. ПЛАН САМООСВІТИ 1. Проблемна тема школи. Моя проблемна тема 2. Кредо школи, моє кредо, мета та завдання 3. Методична карта 4. Діагностична карта 5. План молодого спеціаліста 6. Індивідуальний план 7. Творчий звіт про виконання плану самоосвіти Проблемна тема школи: ______________________________________________________________ Моя проблемна тема: Використання ІКТ на уроках початкових класів Кредо школи: Допоможемо дітям стати щасливими! Моє кредо: В кожній дитині є сонце і дуже важливо його не загасити! Моя мета: С творити комфортні умови навчання, за якими учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частиною соціуму. Завдання: 1. Самостійне засвоєнн
Коментарі
Дописати коментар